الست اصيلة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الست اصيلة

منتدي للنساء والبنات فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولارشادات

المواضيع الأخيرة
» افتــــــــــراح .. ^^
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف Roro aly الثلاثاء سبتمبر 09, 2014 1:02 am

» اقتراحات
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف جنة حمدي الجمعة سبتمبر 05, 2014 3:48 pm

» |♥♥♥♥|من ام ادهم عرض ميتفوتش الحقى قبل نفاذ الكمية |♥♥♥♥|
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 24, 2014 12:58 am

» طلب اشراف
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 24, 2014 12:57 am

» طريقة رفع صورة للمنتدي
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف ام ادهم العجمى السبت أغسطس 23, 2014 3:32 pm

» مطلوب مشرفات أتوبيس لمدرسه
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف بسبوسه2000 الخميس أغسطس 07, 2014 7:22 am

» ماذا تفعل الأم عندما تفاجأ بأن أحد أطفالها !!
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 03, 2014 11:25 am

» جدة البغدادية جنوب جدة حد هنا
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 03, 2014 11:24 am

» رابطة المغتربات بالامارات
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف Batta2007 الجمعة أغسطس 01, 2014 11:31 pm

» هل كان النبى مختلف عن أقرانه وأهل زمانه فى صغره وشبابه
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyمن طرف الست اصيلة الجمعة أغسطس 01, 2014 3:57 pm

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
جنة حمدي - 1604
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyلقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyلقد عدت بس حزييييييييينة  I_vote_lcap 
حبيبى الوحيد - 1271
لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyلقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyلقد عدت بس حزييييييييينة  I_vote_lcap 
الست اصيلة - 1206
هــــامــيـــس - 1048
سارة ابراهيم - 551
أم محمد - 440
مرفت ابو عميرة - 413
البليغة أم زيد - 385
livestar8 - 340
ماما يويو ودودو - 288

لقد عدت بس حزييييييييينة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سارة ابراهيم
عضوة هايلة
سارة ابراهيم

لقد عدت بس حزييييييييينة  Empty
مُساهمةموضوع: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 5:53 pm

يا بنات انا عدت من جديد بس للاسف ظني خاب فيكم كنت اظن انكم بتابعوني بس ما حد سال فيني او ترك لي شي رساالة ليش يا ترى الكل هون ما بيسال عن بعضو و كل واحدة بتابع اخبرها او بس لييش يا بناات انا انظمت اليكم لكي يصبح عندي شي رفيقاات بس ما لقييت حدااا اظن اداا استمر الامر هييك ما راح اكمل هنااا انا تركت المنتديات الي كنت متسجلة فيهم علشان هداا بس ليييه ما حدا بيعبرنيييييييي !!!!
!§0
بنت الاكـــابر
عضوة متميزة
بنت الاكـــابر

المزاج المزاج : سعيدة دائما بفضل الله

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 6:41 pm

حبيبتي لسه الوضع مهما كان لسه هادي فالمنتدى
وكتير متلك لاتلومي حد ابدا
سارة ابراهيم
عضوة هايلة
سارة ابراهيم

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 7:25 pm

بس الي هن بالمنتدى ما بي عبروا حداا العضوات الي هنا لازم يكونو منسجميين وبينتهم تواااصل لازم يكون في قسم خااص بتوااصل الاشخاص المتواجديين وكوون تواااصل
بنت الاكـــابر
عضوة متميزة
بنت الاكـــابر

المزاج المزاج : سعيدة دائما بفضل الله

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 7:32 pm

سارة ابراهيم كتب:
بس الي هن بالمنتدى ما بي عبروا حداا العضوات الي هنا لازم يكونو منسجميين وبينتهم تواااصل لازم يكون في قسم خااص بتوااصل الاشخاص المتواجديين وكوون تواااصل

الاخت البليغة ام ربنا يجزيها الخير كان ليها اقتراح جميل هو عمل قسم لاخبار الاعضاء
عشان نعرف اخبار بعض من خطبه او حمل او ولاده طفل او غيرها من المناسبات والاخبار

ان شاء الله يتم فتحه ونعمل فيه اخبارنا
ام ثائر ثائر
عضوة متميزة
ام ثائر ثائر

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالإثنين سبتمبر 24, 2012 7:03 am

والله هو صحيح المنتدى بيصير بعض الاحيان ممل وفاااااااااااااااااااااااااااضى بس اقاوم وانزل مواضيع فى قسمى وما يرد على الموضوع غير عضوتين هادى مشكله كمان فى الاعضا والمشرفات بصراحه بحسهن ما بيدخل على اقسامهن عشان يكتبن موضيع جديده

وانا عنى عتب على صحبات المنتدى ما بيدخلوا ليتابعوا اخبار منتداهن

وحتى لو لساعه فى اليوم لوضع موضيع جديده عشان تشجع البنات ويعرفن انوا هن موجودات ومتابعات المنتدى او باول

وانا لى موضوع فى القسم الدينى متجدد كل يوم حديت عن الرسول وطلبت التثبيت بس ما اثبت

كيف راح نتواصل مع بعض لا زم نفتح موضوع نرفع فى الشكاوى الى بتخلى المنتدى فاضى وما بيشجعنى على الدخول والمشاركه في

معلش ان كنت مزعجه شوى بس هاد الواقع لازم نحس ونزيد ونتعب لحد ميصير فى زوار وعضوات كتير

وان شا الله حد يقري التعليق بتاعى ويرد
حبيبى الوحيد
عضوة رائعة
حبيبى الوحيد

لقد عدت بس حزييييييييينة  2 الفائزة بالمركز الثاني فى مسابقة احلى موقف طريف
المزاج المزاج : مبسوطه الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالإثنين سبتمبر 24, 2012 1:17 pm

ربنا يوفقك ويوفقنا جميعا
شكرا لكى
بالتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفيق
سارة ابراهيم
عضوة هايلة
سارة ابراهيم

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالخميس سبتمبر 27, 2012 3:10 pm

ام ثائر ثائر كتب:
والله هو صحيح المنتدى بيصير بعض الاحيان ممل وفاااااااااااااااااااااااااااضى بس اقاوم وانزل مواضيع فى قسمى وما يرد على الموضوع غير عضوتين هادى مشكله كمان فى الاعضا والمشرفات بصراحه بحسهن ما بيدخل على اقسامهن عشان يكتبن موضيع جديده

وانا عنى عتب على صحبات المنتدى ما بيدخلوا ليتابعوا اخبار منتداهن

وحتى لو لساعه فى اليوم لوضع موضيع جديده عشان تشجع البنات ويعرفن انوا هن موجودات ومتابعات المنتدى او باول

وانا لى موضوع فى القسم الدينى متجدد كل يوم حديت عن الرسول وطلبت التثبيت بس ما اثبت

كيف راح نتواصل مع بعض لا زم نفتح موضوع نرفع فى الشكاوى الى بتخلى المنتدى فاضى وما بيشجعنى على الدخول والمشاركه في

معلش ان كنت مزعجه شوى بس هاد الواقع لازم نحس ونزيد ونتعب لحد ميصير فى زوار وعضوات كتير

وان شا الله حد يقري التعليق بتاعى ويرد

انت كماان لاحظت نفسي شيء اناا ايضا مثلك وعلشان هيك ما بقييت ادخل كثيير على المنتدى بديت احس بالملل فييه
سارة ابراهيم
عضوة هايلة
سارة ابراهيم

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالخميس سبتمبر 27, 2012 3:13 pm

بنت الاكـــابر كتب:
سارة ابراهيم كتب:

الاخت البليغة ام ربنا يجزيها الخير كان ليها اقتراح جميل هو عمل قسم لاخبار الاعضاء
عشان نعرف اخبار بعض من خطبه او حمل او ولاده طفل او غيرها من المناسبات والاخبار

ان شاء الله يتم فتحه ونعمل فيه اخبارنا

ان شاء الله بس لازم الكل بيرد على الموااضييع ويدخل داايما ولازم انوا الست الاصيلة تعمل قوانين على هالمنتدى مثلاا الي مشرفة او ما بتدخل كل يوم على الاقل شي ساعة تحدفها من قائمة المشرفاات وهييك فهمتوااا قصديي يا بنااات علشان يكوون في حماااس
جنة حمدي
صاحبة المنتدي
صاحبة المنتدي
جنة حمدي

لقد عدت بس حزييييييييينة  13 وسام النشاط والتميز
لقد عدت بس حزييييييييينة  5 وسام الاشراف المتميز

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالخميس سبتمبر 27, 2012 4:15 pm

انا فعلا مقدرة كل كلامكم بس حاليا ريم عندها مشاغل وانا كمان بس بحاول ادخل علي المنتدي يوميا وارد عليكم بس الشاغل والبركة فيكم انكم ترجعوا الروح تاني للمنتدي
ام ثائر ثائر
عضوة متميزة
ام ثائر ثائر

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالجمعة سبتمبر 28, 2012 3:47 pm

شكرا لكل التعليقات وانا بحاول ادخل واكسر حاله الملل الله يقف معنا
سارة ابراهيم
عضوة هايلة
سارة ابراهيم

مُساهمةموضوع: رد: لقد عدت بس حزييييييييينة    لقد عدت بس حزييييييييينة  Emptyالجمعة سبتمبر 28, 2012 9:00 pm

انا عن نفسي ايضاا رااح اعمل الي في جهدي علشان اشيل الملل بس بدي تفاعل منكم يا حبيبااتي وان شاء الله كل يبقى تمااام

لقد عدت بس حزييييييييينة
صفحة 1 من اصل 1