الست اصيلة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الست اصيلة

منتدي للنساء والبنات فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولارشادات

المواضيع الأخيرة
» افتــــــــــراح .. ^^
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف Roro aly الثلاثاء سبتمبر 09, 2014 1:02 am

» اقتراحات
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف جنة حمدي الجمعة سبتمبر 05, 2014 3:48 pm

» |♥♥♥♥|من ام ادهم عرض ميتفوتش الحقى قبل نفاذ الكمية |♥♥♥♥|
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 24, 2014 12:58 am

» طلب اشراف
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 24, 2014 12:57 am

» طريقة رفع صورة للمنتدي
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف ام ادهم العجمى السبت أغسطس 23, 2014 3:32 pm

» مطلوب مشرفات أتوبيس لمدرسه
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف بسبوسه2000 الخميس أغسطس 07, 2014 7:22 am

» ماذا تفعل الأم عندما تفاجأ بأن أحد أطفالها !!
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 03, 2014 11:25 am

» جدة البغدادية جنوب جدة حد هنا
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف جنة حمدي الأحد أغسطس 03, 2014 11:24 am

» رابطة المغتربات بالامارات
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف Batta2007 الجمعة أغسطس 01, 2014 11:31 pm

» هل كان النبى مختلف عن أقرانه وأهل زمانه فى صغره وشبابه
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyمن طرف الست اصيلة الجمعة أغسطس 01, 2014 3:57 pm

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
جنة حمدي - 1604
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyشات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyشات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده I_vote_lcap 
حبيبى الوحيد - 1271
شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyشات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyشات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده I_vote_lcap 
الست اصيلة - 1206
هــــامــيـــس - 1048
سارة ابراهيم - 551
أم محمد - 440
مرفت ابو عميرة - 413
البليغة أم زيد - 385
livestar8 - 340
ماما يويو ودودو - 288

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Empty
مُساهمةموضوع: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 12:56 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل سنه وانتوا طيبين بمناسبه العيد يا قمرات ويارب السنه الجايه ان شاء الله ربنا يحقق لكل واحده فينا كل اللي بتتمناه
انا لسه عضوة جديده هنا وياريت تقبلوني وسطيطكم
وانا حبيت اعمل الشات ده للبنات اللي سنهم وصل التلاتين او عدوها بشويه ولسه ربنا ما رزقهمش بالزوج الصالح
وهنا هنتجمع كلنا ان شاء الله ونفضفض مع بعض وندردش ونقول كل اللي تاعبنا واللي مدايقنا بسبب الموضوع ده ونحاول نهون علي بعض ونخفف عن بعض الاحساس ده ونكون جنب بعض خطوة بخطوه
وانا هعرفكم بنفسي
انا هبة من اسيوط مدرسة انجليزي
عندي 32 سنه
لسه صغننه صح ههههههههههه
طبعا لسه انسه
ها مين بقي هتيجي تشاركني وتتكلم معايا ونتعرف علي بعض اكتر
انا منتظراكم يا قمرات
ياريت متتأخروش عليا
ويارب ان شاء الله ربنا يعوض صبرنا خير ويجبر بخاطرنا والعيد الجاي ان شاء الله نكون في بيوتنا وفرحانين ومتهنيين

الست اصيلة
صاحبة المنتدي
صاحبة المنتدي
الست اصيلة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Alexa شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده 13

المزاج المزاج : رايقة الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 12:58 pm

طب انا الحمد لله نصيبي جه من شوية كدا ارغي معاكوا ولا لأ ؟؟
https://ladyasela.123.st
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:00 pm

طبعا يا قمر اتفضلي بس عرفينا عليكي الاول وقوليلنا عمرك كام سنه وبتشتغلي ايه ونصيبك جه امتي وازاي
قري واعترفي وقولي عرفتي تتلمي علي عريسك ازاي علشان نعمل زيك هههههههه
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:03 pm

الست اصيلة كتب:
طب انا الحمد لله نصيبي جه من شوية كدا ارغي معاكوا ولا لأ ؟؟
اكيد يا قمر يشرفني وجودك معايا
دا انتي صاحبة المنتدي واحنا اللي ضيوف عندك
الست اصيلة
صاحبة المنتدي
صاحبة المنتدي
الست اصيلة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Alexa شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده 13

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:04 pm

تسلميلي ياقلبي بصي انا ريم 23 سنة خلصت الكلية كنت كلية هندسة بحب الرسم جدا اتعرفت على خطيبي من زمان جدا حوالي 3 سنين هو اخو صحبتي اصلا
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:08 pm

ماشاء الله عليكي يا ريم
ربنا يتمملك بخير ويسعدك بخطيبك ويفرحك بيه يا قمر
ادعيلي بقي احصلك احسن انا خلاص خللت والله
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:10 pm

قوليلي يا ريم هو انتي فعلا صاحبه المنتدي ولا ايه
اصل انا بصراحه لسه جديده ومش عارفه النظام هنا خالص
الست اصيلة
صاحبة المنتدي
صاحبة المنتدي
الست اصيلة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:11 pm

ايوة ياقمرة انا و lovely red roses و جنة حمدي و joda akbar وميرفت ابو عميرة ربنا يرزقك بالذرية الصالحة ياقمرة تسلميلي
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:15 pm

الست اصيلة كتب:
ايوة ياقمرة انا و lovely red roses و جنة حمدي و joda akbar وميرفت ابو عميرة ربنا يرزقك بالذرية الصالحة ياقمرة تسلميلي

تسلمي يا حبيبتي ربنا يخليكي
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 1:20 pm

فين باقي البنات
هو محدش عايز ييجي الشات بتاعي ولا ايه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
haneen2013
عضوة حبوبة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده 13 وسام النشاط والتميز فى مسابقة احلى موقف طريف

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 4:12 pm

انا معا معاكى يا قمر حنين 32 سنه كنت مدرسة عربي كجى فى مدرسة لغات وحاليا بالبيت اهلا بيكي يا قمر ولسه ربنا ما اذنش باي ارتباط وله الحمد لله من قبل ومن بعد بتمرج
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 5:48 pm

haneen2013 كتب:
انا معا معاكى يا قمر حنين 32 سنه كنت مدرسة عربي كجى فى مدرسة لغات وحاليا بالبيت اهلا بيكي يا قمر ولسه ربنا ما اذنش باي ارتباط وله الحمد لله من قبل ومن بعد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ازيك يا حنين يا قمر . اسمك جميل اوي بجد
واحنا كده نفس السن ونفس الوظيفه كمان
انا بصراحه بدأت اتشاءم من المهنه دي
سبحان الله بعرف مدرسات كتير وبسم الله ما شاء الله عليهم جمال واخلاق ومع ذلك لسه ما اتجوزوش
هو نصيب طبعا بس الواحد نفسيته تعبت بصراحه
المهم يا حنونه عرفيني عليكي اكتر وقوليلي انتي منين وايه اهتماماتك وهواياتك وكده يعني عشان نرغي وننسي الهم اللي احنا فيه ده
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:18 pm

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:21 pm

فيه ايه يا جماعه
انتوا هتسيبوني اهاتي لوحدي كده كتير ولا ايه يا بناويت
محدش عايز يدخل يرغي معايا ليه
طب انا زعلانه ومخصماكم بقي
اما اشوف هتصالحوني ازاي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:23 pm

دا انا حتي لسه جديده هنا
طب رحبوا بيا يا وحشين او تعالو ونسوني في الشات ده
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:25 pm

يعني انا هفضل لوحدي هنا ولا ايه
طب انا خايفه بقي
وهخرج وملما حد ييجي يونسني هبقي ارجع تاني
haneen2013
عضوة حبوبة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده 13 وسام النشاط والتميز فى مسابقة احلى موقف طريف

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالسبت أكتوبر 27, 2012 7:45 pm

هاى يا قمر
عندك حق ههههههههه هما تقريبا واخدين اجازة من المنتدى اليومين دول بصي يا قمر انا من القاهرة يا قمر وهربابنه من التدريس بقالى سنتين وحغير الكارير كله باذن الله بتمرج وسعيدة بالتعرف عليكي يا قمره
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالسبت أكتوبر 27, 2012 9:00 pm

haneen2013 كتب:
هاى يا قمر
عندك حق ههههههههه هما تقريبا واخدين اجازة من المنتدى اليومين دول بصي يا قمر انا من القاهرة يا قمر وهربابنه من التدريس بقالى سنتين وحغير الكارير كله باذن الله [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وسعيدة بالتعرف عليكي يا قمره
انا اللي اتشرفت بيكي يا قمر والله
وبحييكي علي قرارك في انك سيبتي التدريس وياريت انا كمان اعرف اعمل زيك
بس للاسف مش هلاقي حاجه اشتغلها
haneen2013
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالأحد أكتوبر 28, 2012 2:06 pm

صدقيني وانا بردوا مش عندى حاجه اشتغلها بس حطور قدراتي واغير الكارير بتاعى بامر الله لازم تحاولى على الاقل يعنى انتى مدرسة انجلش حاولى تشوفى شغل باللغه الى عندك افضل من التدريس ودوري وانتى لسه فى شغلك ابعتي سي في لمصانع لشركات كدة يعنى حاولى اتحركي وكله عن طريق النت وبالتوفيق يا رب برقص
شجرة اللبلاب
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالأحد أكتوبر 28, 2012 3:21 pm

[quote="haneen2013"]صدقيني وانا بردوا مش عندى حاجه اشتغلها بس حطور قدراتي واغير الكارير بتاعى بامر الله لازم تحاولى على الاقل يعنى انتى مدرسة انجلش حاولى تشوفى شغل باللغه الى عندك افضل من التدريس ودوري وانتى لسه فى شغلك ابعتي سي في لمصانع لشركات كدة يعنى حاولى اتحركي وكله عن طريق النت وبالتوفيق يا رب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [/quمote]
المشكله بالنسبالي يا حنونة ان انا من اسيوط يعني من الصعيد يعني فرص البنت في الشغل
محدوده جدا الا في مجال التدريس لانه من وجهه نظر الناس ده انسب مجال للبنات
علشان كده انا حتي لو سيبت شغلي في التدريس ممكن مش الاقي حاجه تانيه غيره وساعتها هزهق وهخسر كتير بصراحه لاني ماديا الي حد ما معتمده كتير علي الفلوس اللي بتجيلي من شغلي وبصراحه اتعودت ان يبقي معايا فلوس خاصه بيا ومش اخد من حد
واتعودت اني اكون شبه مستقله ماديا عن اهلي
haneen2013
عضوة حبوبة

مُساهمةموضوع: رد: شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده   شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده Emptyالأحد أكتوبر 28, 2012 4:13 pm

برافوا عليكي يا قمر منا بقولك حاولى مع الشركات الى فى صعيد وعموما مدام انتى مرتاحه فى الكارير بتاعك خلاص المهم تحاولى تطورى نفسك وممكن تعملى مشروع خاص بيكي زى مركز تعليمي مثلا يعنى حاولى وربنا يفتحها عليكي بوسة

شات البنات القمرات اللي لسه نصيبهم مجاش واللي سنهم كبر شويه زي حلاتي كده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشرفات قسم المخطوبات فى خدمة كل القمرات
» ايشاربات شيفون لبنات الصعيد القمرات
» اتيكت البنات
» لاحتياجات كل البنات
» شويه نكت وطرائف